Hopp til hovedinnholdet

Personvern og informasjonskapslar

Når du tar kontakt med Hjelpelinjen er du eitt hundre prosent anonym. Den som svarar veit ikkje kven du er, og ser heller ikkje kva telefonnummer du ringer frå. Chatten blir automatisk sletta etter 72 timar.

Anonyme data

Informasjon frå samtalen blir registrert av Hjelpelinjen sitt personale. Opplysningane kan ikkje sporast tilbake til den som tok kontakt. Dei anonyme dataene blir sendt til Lotteritilsynet som årleg lagar samtalestatistikk. Statistikken blir mellom anna brukt av myndigheitene i arbeidet med å førebygge og redusere speleproblem.

Du står i sentrum

Når du kontaktar Hjelpelinjen er det først og fremst deg og dine behov for hjelp og støtte som er i fokus for samtalen. Det er din situasjon som er styrande for samtalen. Du kan også reservere deg mot at informasjonen du gir blir registrert.

Informasjonskapslar

Informasjonskapslar er små tekstfiler som blir lagra på datamaskina di. Informasjonskapsler (cookies) er små tekstfiler som plasseres på din datamaskin når du laster ned en nettside.

Når du besøker hjelpelinjen.no installerer vi informasjonskapslar som er nødvendige for at du skal kunne nytte deg av nettstaden. Dersom du gir samtykke, kan vi også bruke informasjonskapslar til anna funksjonalitet. Chat-tenesta vår treng samtykke for at du skal kunne bruke den funksjonaliteten.

Du gir sjølv samtykke til bruk av informasjonskapslar når du besøker nettsida vår og kan endre desse når som helst ved å gå inn på ikonet nede til venstre.

Hjelpelinjen på Facebook

Hjelpelinjen brukar Facebook for å gjere hjelpetilbodet kjent, og for å vere til stades i relevante kanalar for målgruppene våre. I sosiale medium formidlar vi aktuelt innhald frå nettsida eller andre kjelder, og viser til hjelp. Vi brukar ikkje Facebook eller Messenger til å ta i mot spørsmål frå problemspelarar eller pårørande.

Sist endra