Personvern og informasjonskapslar
Når du tar kontakt med Hjelpelinjen er du heilt anonym. Den som svarar veit ikkje kven du er, og ser heller ikkje kva telefonnummer du ringer frå. Chatten blir automatisk sletta etter 72 timar.
Anonyme data
Informasjon blir registrert av Hjelpelinjen sitt personale. Opplysningane kan ikkje sporast tilbake til den som tok kontakt. Dei anonyme dataene blir sendt til Lotteritilsynet som årleg lagar samtalestatistikk. Statistikken blir mellom anna brukt av myndigheitene i arbeidet med å førebygge og redusere speleproblem.
Du står i sentrum
Når du kontaktar Hjelpelinjen er det først og fremst deg og dine behov for hjelp og støtte som er i fokus for samtalen. Det er din situasjon som er styrande for samtalen. Du kan også reservere deg mot at informasjonen du gir blir registrert.
Informasjonskapslar
Som ein viktig del av arbeidet med å lage ei brukarvenleg nettside, ser vi på brukarmønsteret til dei som besøker nettsida. For å analysere informasjonen, brukar vi analyseverktøyet Google Analytics. Dette verktøyet brukar informasjonskapslar/cookies, som gir informasjon om den enkelte brukar sine bevegelsar.
Eksempel på kva statistikken gir oss svar på er; kor mange som besøker ulike sider, kor lenge besøket varer, kva nettsider brukarane kjem frå og kva nettlesarar som blir brukt. Ingen av informasjonskapslane gjer at vi kan knyte informasjon om din bruk av nettsida til deg som enkeltperson.
Du som brukar av nettsida treng ikkje gjere noko aktivt for å godta bruk av informasjonskapslar, så lenge det finst informasjon lett tilgjengeleg på nettsida.
Hjelpelinjen på Facebook
Hjelpelinjen brukar Facebook for å gjere hjelpetilbodet kjent, og for å vere til stades i relevante kanalar for målgruppene våre. I sosiale medium formidlar vi aktuelt innhald frå nettsida eller andre kjelder, og viser til hjelp. Vi brukar ikkje Facebook eller Messenger til å ta i mot spørsmål frå problemspelarar eller pårørande.