Gå til innholdGå til toppen
Hold Control (PC) eller Cmd (Mac) -tasten nede. Trykk på + for å forstørre eller for å forminske.

Kontakt oss

Ta kontakt på den måten som passer best for deg.

Hjelpelinjen 800 800 40 er åpen alle hverdager fra kl 09-21.  E-post svarer vi på så fort vi har mulighet til det på vanlige arbeidsdager mellom kl. 09.00 – 15.30.

 

Mengden informasjon som kan gis på e-post vil være mer begrenset enn det som kan gis i en telefonsamtale.

Anonymitet

Din kontakt med Hjelpelinjen er alltid anonym. Rådgiverne på Hjelpelinjen ser ikke fra hvilket nummer eller e-post du sender meldingen. Dette blir anonymisert.
All kommunikasjon mellom deg og Hjelpelinjen er kryptert. Det betyr at ingen kan finne ut hvor e-posten er sendt fra. Hjelpelinjen lagrer ikke informasjon som kan identifisere deg om du kontakter oss.

Hvem kan ta kontakt?

Alle som har et spilleproblem, eller som lurer på om de er i ferd med å få et spilleproblem kan kontakte Hjelpelinjen. Men også pårørende, venner eller andre som bryr seg om en person med spilleproblemer. Du kan stille oss spørsmål om både pengespill eller dataspill.

Hvor kan du få hjelp utenfor Hjelpelinjen sin åpningstid?

Ved en krise (vold, trusler, selvmordsfare) er det legevakt som bør kontaktes. Det er de som kan ta imot utenfor fastlegers åpningstid.

Her finner du oversikt over behandlingssteder for spilleavhengighet.